10.08.2011

Teethhhhhh alert!!


Dinosaur teeth alert!!!
Gosh.This picture are like... .___.
happened two months ago and now i only blog about it..
i just suddenly have the mood to do this..
family is a good thing which keeps u happy all the time :)
So me and my family had one day trip to genting..
It was freakin cold by then..
i think it's freaking cold too by now.. i guess la..

So the kids wanna go to the theme park play..
and i was tagged along..
now i'm bored of theme park..
seriously..
U have to queue everywhere!!! wtf!
Go toilet u queue !
Eat u queue !
Sit u queue !
drink u queue ! 
Sail boat u queue!
Buy potato also queue !!! Wtf..
I don't have much patience to wait actually..
I get angry easily if i have to queue this much..
I think u guys will surely feel th same.. = =

anyway..
Let's have our pixies on show~
And be alert, it's my make up free day..
hope that everyone won't puke or ban my blog #forever when u saw my face :-DD

Oh here the #1 !!
Had MCD as lunch..
it's DOUBLE THE PRICE!!!
MY freakin double cheeseburger can cost up to
THREE FILLET-O-FISH-BURGER of MINE!!!!!



Then......Family picx and brotherssssssssss :-)


me me me me me : /

  
Bro 3 and bro 1 ..LOL!
Oh ya..
see what i gonna tell u pp here..
If u gonna play this boat thingy..
Help me say HI to this crocodile..
Tell him i miss the time i keep bump him with my boat!
muahahahhahahahahhahahahahahahahhaah!!! 
*retard*


Pic credit to bro 1!
*i look llike aunty : /




I was kidnapped by this evil clown to take picture = =
Lastly, random speed-running-hand-pic
snapped by me :-O

I know it's LAME!!
Anyway,Goodnight..

XOXO

10.07.2011

C to the L

TEEHEE !

I know i look retarded! Haha.. But i looks so funny .
Now i guess i wud still looking gud even if i gt big nose or heavy eyebrows!! hahahahaha wtf ! 
I just get back from my T shirt shooting ..
From afternoon class finish,
i need to rush to Wangsa maju for this..
Fuuhh..
The lens make my eye pain T______________T

But anyway, Its a great collaboration with Cut Out Mag  again! ;)
For more sneak peak..
stay tune to their next coming issue..
Click into their Facebook page for more info and also to see me inside it ! 
of cuz it wasn't this jail clothe pic i'm wearing..
There are 3 more pretty girls are featured in this shoot..
all wearing tees with graphic design on it..
But nt me..
cuz i'm special ma... *macam yes*
and had a great dinner at shabu 1 Lot 10 !
here the pixxx ~ ~ ~ ~ ~


D.O.O.F
-die of over fullness ~ ~  


More sneak peak to be exposed by next coming post!
Goodnight !


10.01.2011

011011


HI october babes ;)
I'm so tired to blog..had photo shooting whole day for Ray mag.. 
Will update more very soon..
So, stay tuned .. 

Goodnight ~
© www.notarealcookie.com. Design by Fearne.